YE-nileniyoruz!

Herkese merhaba! Uzun bir aradan sonra size bir YE-nilenme müjdeliyorum (evet ısrarla "-ye" ekini ayırdım, malum benden başka türlüsünü bekleyemezdiniz)! Okulumuzun çok sevdiğim Türkçe öğretmenleri Didem Hoca ve Füsun Hoca'yla bir projeye atıldım. Kafanıza şu soru takılmış olabilir:

Peki bu ne demek oluyor?

Bu proje aracılığıyla İstanbul'da (sonra da ne yazık ki katılamayacağım projenin Paris ayağında) türlü türlü kütüphaneler gezeceğiz ve onlardan bahsedeceğiz. Bu açıklamadan sonra sizlere "Tatlı ve yemek yazılarına ne olacak?" dedirtebildiysem ne mutlu bana, hemen açıklayayım.

Bu bloğu eskiden takip ediyorduysanız bilirsiniz ki çoğunlukla haftada bir, yeni bir yazı yayınlardım. Şimdi iki haftada bir yazım çıkacak (dolayısıyla ayda iki yazı) ve bunlardan biri de tatlı/yemeğe ayrılacak yine. 

Ayrıca ne zamandır hayata geçirmek istediğim özelleştirilmiş site tasarımı için de uğraşıyor olacağım. 


Aklımda aradığım marshmallow kreması, kalbimde siz, şen yazılarla yeniden görüşmek dileğiyle uğurluyorum sizleri 😘

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asya'dan Dünyaya Açılan Lezzet: Suşi

Çarlara Layık Charbroiled Burger

Alsace Gezisi