Tatlı Sevenlere Ufak Bir Yeni Yıl Hediyesi

Merhaba! Bu yazı da, Guru Duru'nun eski ve sadık okuyucularına ve sitemi yeni keşfeden ama eskiden yazdığım yemek yazılarını merak edenlere gelsin 💜

Tatlı sevdamı beni az çok tanıyan herkes bilir. Bu blogda yemek fotoğrafları çekip koyarken, bunu çok keyifli bulduğumu fark ettim ve, görüp isteyen istemeyen herkesle yediklerimi kişisel profilimden paylaşmanın görgüsüzlük olacağına dair bir inançla yetiştirildiğimden, buna adadığım yeni bir Instagram sayfası açtım. Birkaç kapılmış kullanıcı adı denemesinden sonrası, "kakao sever" anlamında cacaophile hesabımı açmış bulundum 🙈

İçerik hakkında aşağıda daha görsel bilgiler olacak ama şimdilik, çoğunluğun anlaması için yazdığım İngilizce içeriğin (yargılamayı düşünüyorsanız bir de Türkçe ya da başka bir dil eklersem karekter sınırı olduğundan hashtag'leri yok derecesinde azaltmam gerekeceğini, bu yüzden bir sürü insanın görme ihtimalini sıfırladığımı da hatırlayın lütfen) içinde tatlıya dair yazdığım kelime oyunlu bir espri, tatlının içeriğine dair ve nadiren de mekana dair bir anlatım oluyor. Instagram hesabını bildiğim her mekanı konuma, resme ya da yazıya etiketliyorum ki, yolunuz düşerse veya paket servis yapıyorsa ulaşabilesiniz, sadece diliniz ekrana yapışıp kalmasın diye 😀  Ayrıca babamın önerisiyle artık denediklerime yıldızla puan vermeyi de düşünüyorum. Ancak bunu yapmaktan henüz tam emin değilim, çünkü ileride işi büyütmeyi başarırsam muhtemelen tatlıcılar markalarını tanıtmam için beni çağırabilir ve tatlıyı beğenmezsem güzel bir reklam yapmış olmam.

Logomu da internet üzerinden tasarladım, bir sürü tatlı hesabıyla önceden haşır neşirliğim vardı, o yüzden taktik de edinmiştim. Bir sürü hashtag, profesyonel görünümlü fotoğraflar, acı verici yavaşlıkta tatlının içini gösteren videolar.... Yabancıların ve arkadaşlarımın kalp dolu yorumları akmaya başlamıştı. Neredeyse her gün tatma hazzına eriştiğim bir tatlı koymaya çalıştığım hesabımda şimdilik 60 kadar takipçim var.  Ama hayallerim büyük. Bu nedenle sizin de desteğinizi de görürsem çok sevinirim!

(Logom)

"Peki niye senin hesabını aratayım bile?" diye soruyorsunuz kendi kendinize.

Sizi bu lezzet şöleniyle bir başbaşa bırakayım o zaman, daha fazlası için takibe alıp almayacağınıza siz karar verirsiniz.

Dip not: Evet bunların hepsini ben yedim ve fotoğrafladım. İznimi almadan kullanmaya çalışanı görürsem bozuşuruz yani :)



Burada küçük ekran görüntülerini maksimum boyuta getirdiğim için çok net görüntüler olmayabilir, ama orijinalleri için adres belli 😊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asya'dan Dünyaya Açılan Lezzet: Suşi

Çarlara Layık Charbroiled Burger

Alsace Gezisi