Merhaba!

Herkese merhaba! 3 yıldır blogger kullanmamış olduğum gerçeği, bu harfleri tuşlarken acımasızca yüzüme vuruluyor olsa da, okulumun bir projesi aracılığıyla buraya dönmek bana iyi hissettirdi, biraz nostalji yapıyorum diyebiliriz. Bu proje beni, üzerimde etki bırakan çeşitli otel ve restoranlar hakkında yazmaya teşvik etti.

Şimdi formalite gereği biraz kendimden bahsetmem gerekiyor :)  Aşağı yukarı birkaç maddede kendimi özetleyebilirim:

-Adım Duru Saçıntı, 14 yaşındayım, Saint Joseph Fransız Lisesi'nde hazırlık sınıfı öğrencisiyim.
-Yazı yazmaya, animasyon karakterler çizmeye bitmek bilmeyen bir tutkum var.
-Fanatik bir Harry Potter hayranıyım. 17 asa, 2 uçuş süpürgesi ve daha nice parçalar içeren koleksiyonumu daha da büyütme hayalleri kuruyorum.











Harry Potter koleksiyonumdan kesitler...

-Hayatımı dolu dolu yaşamak istiyorum ve geçtiğimiz yaz 11 metreye tüplü dalış yaptığımdan beri ekstrem sporlara daha da hevesliyim. Bir gün yamaç paraşütü ve serbest düşüş yapmayı planlıyorum.















(Dalış öncesi gözlüğümü temizlerken ve nefes kontrolü yaparken)


-Tatlı düşkünüyüm. Belki inanmayacaksınız ama son iki senedir her gün tatlı yiyordum, hem de çoğu zaman günde iki tane! 2 hafta önce pilatese başladım ve hem sağlığım hem de yüzümde aşırı yağlanma olmasından dolayı pilates öğretmenimin ve annemin kararıyla tatlılarla vedalaştım. İlk başlarda çok zorlandım fakat söz konusu karaciğer olunca karara boyun eğmek durumunda kaldım! Ama ben yine de yemekle ilgili yazılarımda tatlılardan bahsetmeyi ihmal etmeyeceğim :)


Benden şimdilik bu kadar, ilk mekan yorumumu 14 Kasım haftasında yayınlayacağım, o zamana kadar, görüşürüz!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asya'dan Dünyaya Açılan Lezzet: Suşi

700 Gr Mutluluk ve Daha Fazlası

Çarlara Layık Charbroiled Burger